Polska

Gdzie można dobrze zjeść w Piszu? Podpowiada FajnePozdroze.pl

Kontynuując naszą podróż po Mazurach zajechaliśmy również do miejscowości Pisz. I po zwiedzeniu Kościoła św. Jana Chrzciciela, przejściu się nad rzekę Pisa, zobaczeniu ratusza oraz baszty trafiliśmy na pierwszy z naszych typów co do „naj” w gastronomicznym świecie Pisza. Zobacz też, jakie napisaliśmy ciekawostki o Piszu.

• Baszta Pisz ul. Ratuszowa 14

Niedaleko rzeki Pisa zaszliśmy do niepozornego lokalu Baszta. Pierogi z dzika w okrasie kasztanowej (13,9zł.) oraz Comber jagnięcy w sosie własnym na dyniowym puree z pieczonymi warzywami korzennymi(33zł.) to dwie potrawy na które się zdecydowaliśmy i które zdecydowanie spełniły nasze oczekiwania. Restauracja codziennie serwuje danie dnia w przedziale 16 – 18 zł. Pozycja godna polecenia, być może nawet nr 1 w centrum Pisza.

Baszta czynna jest codziennie od 11:00 do 23:00

• Smuga Cienia ul. Turystów 11

Restauracja znajduje się w Hotelu Joseph Conrad w którym spędziliśmy noc (jakby co nocleg w przystępnej cenie 209 zł. za dwójkę), nieopodal plaży miejskiej. Lokal przyciąga swoim umiejscowieniem i zwłaszcza latem warto tutaj zajść, aby skorzystać z możliwości zjedzenia posiłku z widokiem na jezioro. Jak napisano na stronie internetowej: „kuchnia specjalizuje się w mazurskich oraz klasycznych potrawach z wykorzystaniem regionalnych przysmaków”.

Kuchnia czynna jest codziennie od 10:00 do 21:00

• Zajazd Myśliwski Maldanin 12b

Ostatnia podpowiedź to coś dla smakoszy ryby z patelni. Aby się tu dostać trzeba wyjechać z Pisza drogą na Orzysz. Po ok. 5 minutach jesteśmy na miejscu. Zajazd ten rybką stoi i właśnie to polecamy wam spróbować jeśli jesteście „rybożercami”.